wtorek, 21 listopada 2017

O mnie

Aleksandra Lange



ur. 01.11.1995 r.
Prowadzę indywidualną działalność w zakresie korekty tekstów.
Cechuje mnie kreatywność, sumienność, pracowitość. Posługuję się lekkim piórem oraz nienaganną polszczyzną. 
Lubię zabawę słowem.
W wolnych chwilach zajmowałam się już darmową korektą, teraz to zajęcie chcę wiązać z zarobkami. Przyjemnie mi będzie łączyć pracę z hobby, więc chętnie zajmę się Twoim tekstem.
Zredagowałam kilka opowiadań, książkę Jak Feniks z popiołów Grety Gulsen oraz pierwszy numer magazynu Czytelnik
Zainteresowanym mogę wysłać przez maila teksty, które sprawdziłam.
Ukończyłam podstawowy kurs komputerowy.
Operuję programami Microsoft Word, Microsoft Excel Starter, LibreOffice Writer. 
Tworzę prezentacje w LibreOffice Impress i Windows Live Movie Maker, a grafikę w Adobe Photoshop oraz PhotoFiltre Studio.
Piszę od kilku lat prozę obyczajowo-sensacyjną. Czytanie to moja największa pasja. Interesuję się również teatrem, muzyką i fotografią. Uwielbiam polskie kino (współczesne i przedwojenne).
Prowadzę kreatywnie bloga o charakterze literackim  http://rzeka-opowiesci.blogspot.com
Zorganizowałam dwa konkursy. Jeden na swoim blogu literackim, a drugi na http://www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com

Zapraszam do kontaktu pod wskazanym linkiem Kontakt.


Szablon autorstwa Alessy Belikov || Graphics Temptation